قائم مقام باشگاه سپاهان در خصوص تفاوت رقم قرار داد کارکنان و بازیکنان سپاهان گفت : این دو قابل قیاس نیستند و دلیل نمی‌شود چون باز‌یکن مبلغ قرار دادش زیاد باشد کارکنان هم به همان اندازه حقوق بگیرند.
 
به گزارش راسخون، مسعود تابش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت : برای انتخاب سر‌مربی تیم سپاهان و ماندن یا ‌نماندن کرا‌نچار کادر فنی مشغول بررسی است و فعلا عجله‌ای نداریم چون تازه لیگ تمام شده است.
 
 وی افزود: ما هنوز برای هیچ بازیکنی هم تصمیمی نگرفتیم تا زمانی که وضعیت سرمربی مشخص نشود نمی‌توان راجع به ماندن و نماندن یا جذب بازیکن صحبتی شود.
 
 وی تاکید کرد: اگر ما بهترین بازیکن لیگ هم برای سپاهان انتخاب کنیم ممکن است سر‌مربی که به تیم می‌آید سوپر استار ما را قبول نداشته باشد بنابراین تا زمانی که وضعیت سرمر‌بی تیم مشخص نشده است با هیچ باز‌یکنی مذاکره نخواهیم کرد.
 
 وی در رابطه با گزینه های پیشنهادی  باشگاه برای سر‌مربیگری تیم سپاهان گفت: گزینه پیشنهاد‌یمان ممکن است قلعه نوعی و گل محمدی هم باشند اما ما با هیچ کدام هنوز صحبتی نکردیم و فعلا کادر فنی تیم در حال جمع بندی و ارزیابی است.
 
وی در رابطه با مدیر عامل جدید پرسپولیس، رحیمی گفت: رحیمی، ورزشی است و تا الان موفق عمل کرده است امیدوارم بتواند برای پرسپولیس اثر بخش باشد و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم. 
 
تابش لیست انتشار شده از قرارداد‌های بازیکنان، کذب است و اینکه در آن لیست ذکر شده که جباری 1 میلیارد و 800 هزار تومان و حمودی 1میلیارد و 400 هزار تومان قرارداد بسته‌اند خیلی مضحک است. ما این قرارداد انتشار یافته را تأیید نمی‌کنیم.
 
تابش خاطر نشان کرد: قرارداد‌های تیم‌های پرسپولیس و استقلال به نوعی می شد گفت لو رفته است و آنها با خواسته‌ی خود این کار را نکرده‌اند.
 
وی ادامه داد: دلیل نمی‌شود اگر باشگاهی قرارداد‌های بازیکنان خود را منتشر می‌کند ما هم این کار را کنیم و ما زمانی این کار می‌کنیم که از وزارت ورزش دستور دهد تمامی باشگاه‌ها قرارداد‌های بازیکنان خود را منتشر کنند.
 
تابش در پایان بیان کرد: مبلغ بازیکنان ما مثل خیلی از بازیکنان باشگاه‌های دیگر است، شاید هم کمتر باشد، اما اینکه گفته شده چرا قرارداد‌های بازیکنان ما کلان و قرارداد‌های کارکنان ما پایین است دلیل نمی‌شود، چون کارکنان تابع قانون و کار هستند و اینها هیچ ربطی به هم ندارند که چون بازیکن رقم قرار‌دادش بالاست کارکنان باشگاه هم حقوق کلان بگیرد و نمی‌شود اینها را باهم مقایسه کرد.
/2759/